Thrombogenics

Bespreek hier alle Belgische aandelen

Re: Thrombogenics

Berichtdoor Hanzipanzi » 22 jan 2013, 17:17

Ik heb nog altijd geen antwoord gekregen op mijn vraagstelling. Hoeveel moet men verkopen om de huidige marktwaarde te verantwoorden.
Hanzipanzi

Berichtdoor CarreConfituur » 22 jan 2013, 17:21

Hanzipanzi schreef:
> Ik heb nog altijd geen antwoord gekregen op mijn vraagstelling. Hoeveel
> moet men verkopen om de huidige marktwaarde te verantwoorden.

Tja, aan wie heb je die vraag gesteld? Als het aan mij was: 4 postings boven uw initiële vraag gaf ik al mijn mening daarover gegeven.
CarreConfituur

Berichtdoor tactix » 22 jan 2013, 18:20

CarreConfituur schreef:
> Hanzipanzi schreef:
> > Ik heb nog altijd geen antwoord gekregen op mijn vraagstelling. Hoeveel
> > moet men verkopen om de huidige marktwaarde te verantwoorden.
>
> Tja, aan wie heb je die vraag gesteld? Als het aan mij was: 4 postings boven uw
> initiële vraag gaf ik al mijn mening daarover gegeven.

mm, CC, beetje onbeschofte vraag van HP? Waar zijn zijn bijdrages?
Tijd om geld te vragen voor die consultancy!
tactix

Berichtdoor Beursbink » 22 jan 2013, 21:59

tactix schreef:
> CarreConfituur schreef:
> > Hanzipanzi schreef:
> > > Ik heb nog altijd geen antwoord gekregen op mijn vraagstelling. Hoeveel
> > > moet men verkopen om de huidige marktwaarde te verantwoorden.
> >
> > Tja, aan wie heb je die vraag gesteld? Als het aan mij was: 4 postings boven uw
> > initiële vraag gaf ik al mijn mening daarover gegeven.
>
> mm, CC, beetje onbeschofte vraag van HP? Waar zijn zijn bijdrages?
> Tijd om geld te vragen voor die consultancy!

online teksten, mails, twitter....altijd gevaarlijk om juiste nuances in een tekst te leggen.
Als ik de vorige posts van Hanzipanzi lees stelt hij die vraag eigenlijk aan alle forumleden welke steeds het meest positieve van Thrombo naar voor brengen zonder oog voor de risicos.
Als je die vorige posts niet leest komt het inderdaad als een arrogante vraag over, maar dat was volgens mij de bedoeling niet.

Natuurlijk mag Hanzipanzi hier ook zelf zijn verduidelijking posten ;-)

groeten,
Bink
Beursbink

Berichtdoor Hanzipanzi » 23 jan 2013, 17:18

Eerst en vooral wil ik zeker en vast niet onbeschoft overkomen. Het is enkel een open vraagstelling. Iedereen die hierop wenst te antwoorden mag dit doen. Ik viseer niemand niet. De vraagstelling is duidelijk: Welke verkoopcijfers moet men halen om bijvoorbeeld 40 euro te verantwoorden rekening houdend met de lege pipeline en het feit dat men nog niet weet voor wat jetrea allemaal gaat kunnen gebruikt worden.
Ik persoonlijk vind het aandeel thans te duur - en ik ben blijkbaar niet alleen - voor de potentiële verkoop van dit jaar en de hier opvolgende jaren en de daaraan gekoppelde winstverwachting. Ik heb mijn aandelen trouwens daarom verkocht juist voor de goedkeuring in de US en heb daar nog steeds geen spijt van. Ik blijf dit aandeel echter volgen en hoop voor iedereen die er nog in zijn bezit heeft het beste.
Hanzipanzi

Berichtdoor CarreConfituur » 24 jan 2013, 09:58

Trap omhoog, lift naar beneden.

Vandaag of morgen onder de 40 Eur en dan volgen de paniekverkopen. En terecht.

1,6 miljard Eur, een lege pijplijn, 6 maanden geen enkel idee over verkopen omzet en winst voor dit jaar en een CEO die zegt 'thrombo is nattevingerwerk'.

Ondertussen zijn de Baker Brother er al lang uit en de allergrootste Thrombofan allertijden, De Kerpel, geeft eigenlijk een verdoken sell.

Kan de laatste het licht uit doen? Dank u.
CarreConfituur

Berichtdoor Rizke1 » 24 jan 2013, 12:26

Om nadien terug te stijgen naar welk niveau...
Rizke1

Berichtdoor jan.decleene » 27 jan 2013, 12:40

Ik ben bang dat Thrombogenics de grootste beursbubbel van het jaar wordt.
De firma heeft ocharme maar één product in handen, ocriplasmine. Dit product heeft volgens de oogartsen die ik gesproken heb een heel beperkte markt omdat de oogziekte die erdoor kan behandeld worden naar het schijnt heel zeldzaam is. Mijn eigen oogarts die een drukke praktijk heeft, heeft me verteld dat hij die zeldzame oogziekte heel weinig ziet (soms niet één keer per jaar). De professionele beleggers zoals Baker Brother hebben al lang ingezien dat er geen markt is voor het product en hebben inmiddels al gecasht! Het zijn de arme goedgelovige beleggers die de al te rooskleurige berichten van de CEO van Thrombogenics Patrick De Haes (en van de krant de Standaard in zijn zog) volgen die de dupe zijn in dit verhaal. Heel jammer voor de Belgische bio-industrie dat producten in de hemel worden geprezen nog voor ze iets bewezen hebben, alleen maar om de beurswaarde van het bedrijf op te blazen. Het feit dat het geneesmiddel inmiddels in de VS en in Europa goedgekeurd is betekent alleen dat het product een bepaalde werking heeft en dat het tot nog toe geen gevaarlijke nevenwerkingen heeft gehad in de testfase, maar wil niet zeggen dat er een commerciële markt voor is.
jan.decleene

Berichtdoor recordman » 27 jan 2013, 16:16

@Jan Decleene:Wat een idioten zijn wij beleggers en investeersders die miljarden pompen in een geneesmiddel waar geen markt voor bestaat......... Wat gaan we hier nog allemaal lezen!
recordman

Berichtdoor CarreConfituur » 28 jan 2013, 10:50

Genoeg gepumpt.
Terug met de voetjes op de grond.
Los door de 40 eur.
35, here we come! Dan 30.

Terwijl kbc zat te pumpen zaten ze waarschijlijk vollen bak aandelen te dumpen aan topkoersen.
CarreConfituur

VorigeVolgende

Keer terug naar Brussel